Strona Archiwalna
Kalendarz, imieninySobota 7 Września 2019 Imieniny: Marka, Melchiora, ReginySzybkie linkiWybór językaWyszukiwanieKalendariumSondaJak często załatwia Pani/Pan sprawy w Starostwie Powiatowym ?
Przejdź do treści stronyObsługa Mieszkańców
Biuro Obsługi MieszkańcówW lipcu 2008 roku w Starostwie Powiatowym w Słupsku uruchomione zostało Biuro Obsługi Mieszkańców (BOM). Zlokalizowane jest ono na parterze budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 i stanowi miejsce pierwszego kontaktu interesanta z urzędem. Biuro Obsługi Mieszkańców powstało, aby ułatwić załatwianie spraw w urzędzie. Postaramy się to zapewnić Państwu poprzez profesjonalizm obsługi, skrócenie czasu obsługi, polepszenie warunków technicznych obsługi interesanta, a także skrócenie czasu załatwienia spraw w urzędzie. Dla tych Interesantów, którzy nie mają z kim zostawić malców w wieku przedszkolnym czy wczesnoszkolnym, a muszą odwiedzić nasz urząd, w strefie Biura Obsługi Mieszkańców utworzony został przyjazny kącik zabaw dla dzieci, wyposażony w książeczki z obrazkami, kredki i kolorowanki oraz zabawki. Mamy nadzieję, że w tym miejscu maluchy mogą zająć się zabawą w trakcie załatwiania spraw urzędowych przez ich rodziców czy opiekunów. Dewizą urzędników pracujących w BOM jest świadczenie usług o najwyższej jakości w przyjaznej atmosferze. Do najważniejszych zadań pracowników zatrudnionych w Biurze Obsługi Mieszkańców należy:
Rejestracja Pojazdów w Wydziale Komunikacji i DrogownictwaDla wygody interesantów i pilnowania kolejności ich przyjmowania, w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa tutejszego urzędu został wprowadzony elektroniczny system zarządzania kolejką. Załatwienie spraw dotyczących rejestracji pojazdów musi być poprzedzone pobraniem biletu z numerem klienta, który wydaje automat znajdujący się holu przy Wydziale Komunikacji i Drogownictwa. Spotkania ze StarostąObsługą spotkań zajmuje się Sekretariat Starosty, znajdujący się w pokoju nr 102 na I piętrze Budynku Starostwa Osoby zainteresowane spotkaniem ze Starostą powinny ustalić wcześniej termin spotkania pod numerem telefonu 59 8423773. Starosta przyjmuje interesantów w poniedziałki, w godzinach 14.00 - 16.00. Korespondencja elektronicznaOprócz tradycyjnej drogi poprzez wizytę w Urzędzie, można również załatwić sprawę drogą elektroniczną, za pośrednictwem internetu. Starostwo Powiatowe w Słuspku udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną drogą elektroniczną, która spełnia wymagania określone w art. 63 § 2 i 63 § 3a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
Korespondencja wniesiona w formie dokumentu elektronicznego powinna:
W celu skorzystania z naszych usług elektronicznych poprzez ePUAP niezbędne jest spełnienie dwóch warunków:
Jednocześnie informujemy, iż dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres starostwo@powiat.slupsk.pl nie gwarantuje uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Uzyskanie urzędowego poświadczenia odbioru gwarantuje dostarczenie dokumentów poprzez platformę ePUAP. Formularze elektroniczneNa potrzeby interesantów opracowano procedury załatwiania spraw i formularze wniosków. Zawarto w nich wszystkie informacje niezbędne do załatwienia danej sprawy przez interesanta. Ankieta oceny usługW związku z dążeniem Starostwa Powiatowego w Słuspku do doskonalenia jakości świadczonych usług zapraszamy do anonimowego udzielenia informacji na temat stopnia spełnienia Państwa wymagań i oczekiwań przez pracowników Urzędu |