Skorzystaj z porady Powiatowego Rzecznika konsumentów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, w sprawach indywidualnych, bezpłatną pomoc prawną, konsumenci, którzy są mieszkańcami Powiatu Słupskiego uzyskają u Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Do zadań rzecznika konsumentów należy w szczególności:
-
zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
-
składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
-
występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
-
współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
-
wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
Z uwagi na powyższe, konsumentów, którzy zawarli umowę z przedsiębiorcą w celu niezwiązanym z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową, a którzy czują się pokrzywdzeni i uważają, że zostały naruszone ich prawa, a dana sprawa wymaga interwencji lub porady rzecznika konsumentów, zapraszam do biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów, mającego swoją siedzibę w Starostwie Powiatowym w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, pokój 8B, tel. (59) 8418700
Ewa Kaliszewska
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Słupsku
wstecz