Strona Archiwalna
Kalendarz, imieninyPoniedziałek 9 Września 2019 Imieniny: Piotra, Jacka, SergiuszaSzybkie linkiWybór językaWyszukiwanieKalendariumPrzejdź do treści stronyUSUŃ AZBEST !!!Od 2 stycznia 2013 r. do 28 lutego 2013 r. Starostwo Powiatowe w Słupsku przyjmuje wnioski o zakwalifikowanie do „Programu wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim - edycja 2013”. Wnioski przyjmowane są na zasadach określonych w Uchwale Nr 18/2011 Zarządu Powiatu Słupskiego z dnia 10 lutego 2011 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu realizacji i finansowania „Programu wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim”. W ramach Programu uzyskać można 100% dofinasowania do zadania polegającego na demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wytworzonych odpadów z budynków mieszkalnych i z budynków gospodarczych w przypadku, gdy kwota finansowania zadnia nie przekroczy 10 000 zł. W przypadku realizacji zadania polegającego jedynie na transporcie i unieszkodliwieniu odpadów azbestowych koszty zadania finansowane będą w 100%, w przypadku gdy nie przekroczą one kwoty 5 000 zł. Wnioski o zakwalifikowanie do programu otrzymać można w Wydziale Środowiska i Rolnictwa (pok. nr 316) lub pobrać ze strony Starostwa - www.powiat.slupsk.pl/127,dokumenty.html.Wypełniony wniosek wraz z złącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta (pok. Nr 1 ) lub przesłać na adres: Starostowo Powiatowe w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk.
|