Strona Archiwalna
Kalendarz, imieninyPoniedziałek 9 Września 2019 Imieniny: Piotra, Jacka, SergiuszaSzybkie linkiWybór językaWyszukiwanieKalendariumPrzejdź do treści stronyNowe logo PolskiLogotyp zadebiutował w telewizji CNN. Na razie jednak jest to tylko znak graficzny, który Rada Promocji Polski ma zatwierdzić na najbliższym posiedzeniu. Pierwszy 30-sekundowy spot promujący Polskę w najnowszej rządowej kampanii widzowie CNN zobaczyli we wtorek rano. Film pokazuje kraj i jego mieszkańców oczami i obiektywem Chrisa Niedenthala, fotografa, który w stanie wojennym wykonał legendarne zdjęcie transportera opancerzonego pod budynkiem kina Moskwa z plakatem promującym „Czas Apokalipsy” nad wejściem. Kampania promująca Polskę za granicą trwa od 12 maja. Okazją do jej przeprowadzenia są trzy wielkie rocznice: 25-lecie odzyskania przez Polskę wolności, 15-lecie przystąpienia do NATO i 10-lecie wejścia do Unii Europejskiej. Pierwsze plakaty pojawiły się w Londynie i właśnie tam zadebiutowało jej główne hasło „Polska. Spring into”. Kończy ono również spot w CNN, BBC, Eurosport i SkyNews, ale tu towarzyszy mu znak składający się z pięciu czerwonych ukośnych kresek na białym tle. Jeśli Rada Promocji Polski nie zatwierdzi nowego logotypu podczas swego czwartkowego posiedzenia, stanie się ono jednym z wielu znaków używanych przez polskie urzędy w promocji zagranicznej. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=umDOHnTQdFo Źródło: wyborcza.pl, TTG Central Europe
|