Strona Archiwalna Powiat Słupski

Powiat Słupski

Kalendarz, imieniny

Poniedziałek 9 Września 2019     Imieniny: Piotra, Jacka, Sergiusza

Wybór języka

Wybór języka

Wyszukiwanie

Nawigacja

AktualnościAktualności 2014

Multimedia

  • Wybór rady społecznej przy starostwie
  • Wybór rady społecznej przy starostwie
  • Wybór rady społecznej przy starostwie
  • Wybór rady społecznej przy starostwie
  • Wybór rady społecznej przy starostwie
  • Wybór rady społecznej przy starostwie
  • Wybór rady społecznej przy starostwie

Kalendarium

2019-09-01 80. rocznica Wybuchu II Wojny ŚwiatowejIX01 80. rocznica Wybuchu II Wojny Światowej
2019-09-07 Gminne Święto Plonów w SwołowieIX07Gminne Święto Plonów w Swołowie
2019-09-21 Powiatowe Święto Plonów IX21Powiatowe Święto Plonów
2019-09-28 54. Targi Ogrodniczo - PszczelarskieIX2854. Targi Ogrodniczo - Pszczelarskie
Przeglądaj wydarzenia

Przejdź do treści strony

Ustka doceniona za komunikację społeczną

Kurort zajął drugie miejsce w rankingu "Nadmorskie Samorządy na Facebooku", przygotowanym przez portal czasnadmorze.pl i agencję Projekt PR. Autorzy zestawienia postanowili sprawdzić, jak nadmorskie samorządy korzystają z możliwości kontaktu z turystami i mieszkańcami za pośrednictwem najpopularniejszej obecnie platformy społecznościowej jaką jest Facebook.  

Pomiędzy 8 października 2013, a 8 stycznia 2014 przeprowadzili badanie jakości komunikacji oficjalnych profili internetowych nadmorskich samorządów. W zestawieniu ujęto 17 profili. 

- Interesowała nas nie liczba fanów, jednak znacznie bardziej przyglądaliśmy się ich aktywności i interakcji poprzez popularne „lubię to”, udostępnienia czy komentarze. Doceniliśmy profile, których aktywność przekłada się na zaangażowanie fanów - mówi Wojciech Kreft z serwisu www.czasnadmorzem.pl 

Liderem ogólnej punktacji okazało się Świnoujście. Drugie miejsce zajęły ex aequo Ustka i Kołobrzeg. Wśród postów na usteckim profilu, zbierających średnio 50 polubień (like-ów), przeważają zdjęcia, lecz nie brakuje również linków i udostępnień. Bardzo dużym wsparciem dla miasta okazuje się Lokalna Organizacja Turystyczna Ustka, prowadząca bardzo aktywną komunikację na Facebooku z ciekawą formą postów, które często są wykorzystywane na oficjalnym profilu miasta - czytamy w uzasadnieniu. 

Burmistrz Ustki Jan Olech nie kryje radości. - Internet i tzw. media społecznościowe to przyszłość - mówi samorządowiec. - Ustka od wielu lat korzysta z tych nowoczesnych narzędzi w promocji miasta. Jak widać, z sukcesami.  Wysokie miejsce cieszy, ale i motywuje do jeszcze większej aktywności na popularnym "fejsie". 

Podobne zestawienie zostanie przygotowane również w trakcie sezonu turystycznego.

Źródło: www.ustka.pl, www.czasnadmorze.pl.

  • autor: op. MS, data: 2014-01-30

wsteczwstecz

Licznik odwiedzin

Licznik odwiedzin:
Mamy już 7745709 wejść.
Strona Archiwalna