Zakończono realizację zadania pn.”Usuwanie wyrobów zawierających azbest"
Zakończono realizację zadania pn.”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Słupskiego” w 2014 r.
W Powiecie Słupskim zakończono realizację corocznego zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu słupskiego”, który współfinansowany był w ramach organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku konkursu pn. „Usuwanie wyrobów zawierający azbest z terenu województwa pomorskiego” z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach Programu Priorytetowego pod nazwą ”Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz środków finansowych Powiatu Słupskiego.
Zakres prac obejmował zadanie polecające na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest oraz zbieraniu, transporcie wyrobów azbestowych. W ramach przedmiotowego zadania unieszkodliwiono 122,17 Mg (9 044,00 m2) odpadów azbestowych na łączną kwotę 56 549,34 zł.
Kwota dotacji wyniosła 54 852 zł i pochodziła ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ( 50 % kwoty dofinansowania) oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ( 50 % kwoty dofinansowania).
autor: MW, data: 2014-12-01
wstecz![wstecz](SKORY/1/IMAGES/WSTECZ.GIF)