Strona Archiwalna Powiat Słupski

Powiat Słupski

Kalendarz, imieniny

Poniedziałek 9 Września 2019     Imieniny: Piotra, Jacka, Sergiusza

Wybór języka

Wybór języka

Wyszukiwanie

Nawigacja

AktualnościAktualności 2016

Multimedia

Kalendarium

2019-09-01 80. rocznica Wybuchu II Wojny ŚwiatowejIX01 80. rocznica Wybuchu II Wojny Światowej
2019-09-07 Gminne Święto Plonów w SwołowieIX07Gminne Święto Plonów w Swołowie
2019-09-21 Powiatowe Święto Plonów IX21Powiatowe Święto Plonów
2019-09-28 54. Targi Ogrodniczo - PszczelarskieIX2854. Targi Ogrodniczo - Pszczelarskie
Przeglądaj wydarzenia

Przejdź do treści strony

"Śladami życia w SPN"

W ramach modułu Przygodowo przeprowadzimy grę terenową "Śladami życia w SPN". W grze weźmie udział 50 osób - uczestnicy wraz z członkami rodzin, mieszkańcy i turyści Gminy Smołdzino. Gra zorganizowana będzie na kształt "podchodów", gdzie kolejne kilkuosobowe grupy odwiedzać będą rozsiane w lesie stanowiska opatrzone zadaniami. Każdy odwiedzony punkt wskaże drogę do następnego. Po drodze rozwiązać trzeba zagadki oraz zgadywanki praktyczne dotyczące przyrody ożywionej SPN i działań przyjaznych naturze w życiu codziennym. Zwycięża drużyna z największą ilością punktów zdobytych w najkrótszym czasie. Zapewnimy uczestnikom udział z zabawie, ubezpieczenie, dyplomy, nagrody oraz  ognisko z poczęstunkiem.

Gra polegała na odnalezieniu ustalonej ilości ukrytych na szlakach Parku Narodowego specjalnych AGENTÓW , którzy w zamian za wykonanie zadania lub odgadnięcie hasła wydają karty gry. Uczestnicy ścigają się na ścieżkach konkurując o ilość zebranych kart i walcząc z czasem gdyż na odwiedzenie wszystkich punktów porozstawianych w promieniu 6 km jest tylko dwie godziny.

 

 

Wstępny regulamin :

„Tajemnice Słowińskiego Parku Narodowego”

1.    Warunkiem  uczestnictwa w grze jest pobranie w określonym czasie i miejscu niniejszej Karty Gry Terenowej oraz Karty Grupy, z zaznaczonym miejscem na wpisanie imienia i nazwiska Opiekuna grupy i nr grupy oraz numeru oznaczającego kolejność zdania Karty Grupy na mecie ( numer wpisuje organizator).
2.    Karty Gry Terenowej będą wydawane ……………….. roku o godzinie …………….., w kopertach, na parkingu Czołpino. Otwarcie kopert i start gry nastąpi o godz. ………………... Gra kończy się tego samego dnia o godz. ………………..

3.    W grze mogą brać udział osoby indywidualne w wieku od 15 lat ( za zgodą rodziców) oraz grupy z młodszymi uczestnikami pod warunkiem, że co najmniej jedna z osób w grupie jest pełnoletnim rodzicem lub opiekunem, uprawnionym do opieki nad grupą.

4.    Zadaniem uczestników gry jest zebranie kolekcji sześciu ponumerowanych kart, w jak najkrótszym czasie i jak najszybsze zameldowanie się z kompletem tych kart oraz wypełnioną Kartą Grupy na mecie, która znajduje się na parkingu w Czołpinie. Zebrane Karty pozostają własnością uczestników gry. Karta Grupy zdana zostaje na mecie, gdzie organizatorzy wpiszą numer oznaczający kolejność zdania karty.

5.    Aby zdobyć karty, należy prawidłowo zinterpretować wskazówki podane w wierszykach-zadaniach. Wskazówki mają umożliwić odnalezienie agentów, rozstawionych w terenie. Agent wydaje jedną kartę dla jednej grupy, po okazaniu przez uczestników Karty Gry Terenowej i wypowiedzeniu hasła, określonego w zadaniu lub wykonaniu zadania.

6.    O lokacie uczestnika w rankingu zdecyduje liczba zebranych przez nich numerowanych kart kolekcji, a w przypadku ich równej liczby dla wielu graczy kolejny numer oznaczający kolejność zgłoszenia się  Uczestników na mecie. W przypadku dostarczenia kompletu kart i karty fałszywej organizator odejmuje jeden pkt. Nagrodami w grze są zebrane karty kolekcji oraz nagrody dla pierwszych trzech grup które ukończą grę. Grupa która najliczniej weźmie udział w grze otrzyma nagrodę –wyróżnienie

    • data: 2016-10-17

wsteczwstecz

Licznik odwiedzin

Licznik odwiedzin:
Mamy już 7743181 wejść.
Strona Archiwalna