Strona Archiwalna
Kalendarz, imieninySobota 7 Września 2019 Imieniny: Marka, Melchiora, ReginySzybkie linkiWybór językaWyszukiwanieKalendariumPrzejdź do treści stronyKolejna edycja „Programu wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim”Informujemy, że Starosta Słupski ogłosił nabór do „Programu wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim - edycja 2017”. Wnioski przyjmowane będą do dnia 28 lutego 2017r. W ramach Programu uzyskać będzie można dofinansowanie do zadań realizowanych przez wyłonioną w drodze przetargu firmę, wykonującą usługę polegającą na:
Wnioski o zakwalifikowanie do Programu wraz z załącznikami otrzymać można w Biurze Obsługi Interesanta, Wydziale Środowiska i Rolnictwa (pok. nr 316) lub pobrać ze strony internetowej Starostwa w zakładce Dla Mieszkańców>Azbest>Wnioski. Wypełniony wniosek wraz z złącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta (pok. Nr 1 ) lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk. Do pobrania:Zakończono realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Słupskiego” w 2016 r.W Powiecie Słupskim zakończono realizację corocznego zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu słupskiego- edycja 2016”, który współfinansowany był w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn.: „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) – Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz „Systemu– Wsparcia działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”. Zakres prac obejmował zadanie polecające na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest oraz zbieraniu i transporcie wyrobów azbestowych. W ramach przedmiotowego zadania unieszkodliwiono 294,850 Mg (16 389,255 m2) odpadów azbestowych z terenu 114 nieruchomości na łączną kwotę 113 579 zł. Kwota dotacji wyniosła 80 730 zł i pochodziła ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
Kolejna edycja „Programu wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim”Informujemy, że Starosta Słupski ogłosił nabór do „Programu wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim - edycja 2016”. Wnioski przyjmowane będą do dnia 29 lutego 2016r. W ramach Programu uzyskać będzie można dofinasowanie do zadań realizowanych przez wyłonioną w drodze przetargu firmę, wykonującą usługę polegającą na:
Wnioski o zakwalifikowanie do Programu wraz z załącznikami otrzymać można w Biurze Obsługi Interesanta, Wydziale Środowiska i Rolnictwa (pok. nr 316) lub pobrać ze strony internetowej Starostwa w zakładce Dla Mieszkańców>Azbest>Wnioski. Wypełniony wniosek wraz z złącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta (pok. Nr 1 ) lub przesłać na adres: Starostowo Powiatowe w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk. Zakończono realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Słupskiego” w 2015 r.W Powiecie Słupskim zakończono realizację corocznego zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu słupskiego”, który współfinasowany był w ramach organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku konkursu pn. „Usuwanie wyrobów zawierający azbest z terenu województwa pomorskiego” z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach Programu Priorytetowego pn.” Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) - Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz środków finansowych Powiatu Słupskiego. Zakres prac obejmował zadanie polecające na demontażu, transporciei unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest oraz zbieraniu, transporcie wyrobów azbestowych. W ramach przedmiotowego zadania unieszkodliwiono 140,87 Mg (10 435 m2) odpadów azbestowych na łączną kwotę 59 000,06 zł. Kwota dotacji wyniosła 50 150,05 zł i pochodziła ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w wysokości 50 % kosztów kwalifikowanych zadania co stanowiło kwotę 29 500 zł oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w wysokości 50 % kwoty kwalifikowanej co stanowiło kwotę 20 651 zł.
Zakończono realizację zadania pn.”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Słupskiego” w 2014 r.W Powiecie Słupskim zakończono realizację corocznego zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu słupskiego”, który współfinasowany był w ramach organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku konkursu pn. „Usuwanie wyrobów zawierający azbest z terenu województwa pomorskiego” z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach Programu Priorytetowego pn.” Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) - Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz środków finansowych Powiatu Słupskiego. Zakres prac obejmował zadanie polecające na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest oraz zbieraniu, transporcie wyrobów azbestowych. W ramach przedmiotowego zadania unieszkodliwiono 122,17 Mg (9 044,00 m2) odpadów azbestowych na łączną kwotę 56 549,34 zł. Kwota dotacji wyniosła 54 852 zł i pochodziła ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ( 50 % kwoty dofinansowania) oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ( 50 % kwoty dofinansowania).
Zakończono realizację zadania pn.”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Słupskiego” w 2013 r.W Powicie Słupskim zakończono realizację corocznego zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu słupskiego”, który współfinasowany był w ramach organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku konkursu pn. „Usuwanie wyrobów zawierający azbest z terenu województwa pomorskiego”. z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego pn.” Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) - Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz środków finansowych Powiatu Słupskiego. Zakres prac obejmował zadanie polecające demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest oraz zbieraniu, transporcie wyrobów azbestowych. W ramach przedmiotowego zadania unieszkodliwiono 75,195 Mg odpadów azbestowych na łączną kwotę 37 597,50 zł. Kwota dotacji wyniosła 37 590 zł i pochodziła ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. W ramach ww. zadania zrealizowano również zadanie polegające na zbieraniu wcześniej zdemontowanych wyrobów azbestowych z terenu 9 nieruchomości na łączną kwotę 4 557, 28 zł, która finansowana była ze środków własnych Powiatu Słupskiego. Realizacja zadania pn.”Sprzątamy azbest z terenu powiat słupskiego” w 2013 r.Starostwo Powiatowe w Słupsku zakończyło realizację zadania pn. „Sprzątamy azbest z terenu powiatu słupskiego” – edycja 2013, realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego pn.” Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) - Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz środków finansowych Powiatu Słupskiego. Zakres prac obejmował zadanie polecające na zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów azbestowych. Kwota dotacji wyniosła 9 420 zł i pochodziła ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. Realizacja zadania pn.”Program wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim w 2012 roku”Starostwo Powiatowe w Słupsku zakończyło realizację zadania pn. „Program wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim-edycja 2012”, realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego pn.” Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) - Usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz środków finansowych Powiatu Słupskiego. Realizacja zadania pn.”Program wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim-2011-2012 roku”Starostwo Powiatowe w Słupsku zakończyło realizację zadania pn. „Program wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim - edycja 2011”. Zadnie realizowane było w cyklu dwuletnim:
|