Strona Archiwalna Powiat Słupski

Powiat Słupski

Kalendarz, imieniny

Sobota 7 Września 2019     Imieniny: Marka, Melchiora, Reginy

Wybór języka

Wybór języka

Wyszukiwanie

Nawigacja

Dla mieszkańcówAzbestAzbestowe archiwum

Multimedia

Kalendarium

2019-09-01 80. rocznica Wybuchu II Wojny ŚwiatowejIX01 80. rocznica Wybuchu II Wojny Światowej
2019-09-07 Gminne Święto Plonów w SwołowieIX07Gminne Święto Plonów w Swołowie
2019-09-21 Powiatowe Święto Plonów IX21Powiatowe Święto Plonów
2019-09-28 54. Targi Ogrodniczo - PszczelarskieIX2854. Targi Ogrodniczo - Pszczelarskie
Przeglądaj wydarzenia

Przejdź do treści strony

Realizacja zadania pn.”Program wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim-2011-2012 roku”

Starostwo Powiatowe w Słupsku zakończyło realizację zadania pn. „Program wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim - edycja 2011”. Zadnie realizowane było w cyklu dwuletnim:

  • Etap I - zrealizowany w 2011r., w wyniku którego unieszkodliwiono 176,416 Mg odpadów zawierających azbest z terenu 57 nieruchomości. Koszt realizacji zadania wyniósł 106 306, 73 zł.
  • Etap II – zrealizowany w 2012r.,  wyniku którego unieszkodliwiono 73,584 Mg  odpadów zawierających azbest z terenu 36 nieruchomości. Koszt realizacji zadania wyniósł 40 699,06 zł.  

Prowadzone prace w latach 2011 - 2012 obejmowały:

  • demontaż eternitowych pokryć dachowych z obiektów użytkowych wraz z zabezpieczeniem powstałych w  wyniku demontażu odpadów zawierających azbest wraz z ich załadunkiem, transportem i przekazaniem na składowisko w łącznej ilości 204,304 Mg,
  • zabezpieczenie odpadów zawierających azbest zgromadzony na trenie nieruchomości (już zdemontowanych eternitowych pokryć dachowych) wraz z ich załadunkiem,  transportem i przekazaniem na składowisko w  łącznej ilości 45,696 Mg.

W ramach dwuletniego programu usunięto i unieszkodliwiono łącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych 250 Mg (15 625 m2) odpadów azbestowych z terenu 93 nieruchomości w powiecie słupskim.
Łączny koszt realizacji dwuletniego zadania wyniósł 147 005,79 zł i finansowany był
w kwotach:

  • 37 764,39 zł w ramach Programu Priorytetowego Narodowego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn. ” Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) - Usuwanie wyrobów zawierających azbest”,
  • 37 764,39 zł ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku,
  • 71 477,01 zł ze środków budżetu Powiatu Słupskiego.

Głównym celem realizowanego corocznie na terenie Powiatu Słupskiego Programu jest sukcesywne eliminacja wyrobów zawierających azbest oraz ich bezpieczne i prawidłowe unieszkodliwienie.

  • autor: M.W., data: 2012.11.28
  • dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska...

wsteczwstecz

Licznik odwiedzin

Licznik odwiedzin:
Mamy już 7735970 wejść.
Strona Archiwalna